T.C
SİNOP VALİLİĞİ
Sinop İl Sağlık Müdürlüğü
TIBBİ SARF MALZEME SATIN
ALINACAKTIR
SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
65 KALEM GÖZ, ÜROLOJİ, KBB SARF MALZEME alımı
4734 sayılı Kamu İhale Kanununun 19 uncu maddesine göre açık ihale usulü ile
ihale edilecektir. İhaleye ilişkin ayrıntılı bilgiler aşağıda yer
almaktadır:
İhale
Kayıt Numarası
|
:
|
2019/222292
|
1-İdarenin
|
a) Adresi
|
:
|
Yeni Mahalle Okul Ak Sok. No:8 57000 SİNOP MERKEZ/SİNOP
|
b) Telefon ve faks numarası
|
:
|
368 261 1962 – 368 271 5796
|
c) Elektronik Posta Adresi
|
:
|
[email protected]
|
ç) İhale dokümanının görülebileceği internet
adresi (varsa)
|
:
|
https://ekap.kik.gov.tr/EKAP/
|
2-İhale konusu malın
a) Niteliği, türü ve miktarı
|
:
|
65 KALEM GÖZ, ÜROLOJİ, KBB SARF MALZEME ALIMI
Ayrıntılı bilgiye
EKAP’ta yer alan ihale dokümanı içinde bulunan idari şartnameden
ulaşılabilir.
|
b) Teslim yerleri
|
:
|
Sinop Atatürk, Boyabat 75. Yıl, Ayancık Devlet Hastaneleri
|
c) Teslim tarihi
|
:
|
-Teslimatlar, idarenin yazılı siparişleri (siparişler faks
yoluyla tebliğ edilecektir, gerektiğinde elden veya posta yoluyla
yapılacaktır) doğrultusunda, mesai saatleri içinde kısmi kabul şeklinde
yapılacaktır. Sipariş yazısı yüklenici firmaya ulaştıktan sonra 10 gün
içerisinde teslim edilecektir. -30. maddede (Denetim, Muayene ve Kabul
düzenlemeleri) belirtilen hususlar göz önünde bulundurularak, sözleşme süresi
içerisinde (ayrıca belirtilmişse son teslim tarihine kadar)en fazla 8 sipariş
olmak üzere peyder pey kısmi kabul şeklinde yapılacaktır. -İl Sağlık
Müdürlüğümüzün izni olmadan, Hastaneler kendi ihtiyaç miktarlarından fazla
miktarda malzeme için sipariş veremeyecekler, sipariş verilse dahi
yükleniciler tarafından teslim edilmeyecektir. Ancak İl Sağlık Müdürlüğümüzün
izni üzerine bir Hastanenin talep ettiği ihale miktarı başka bir Hastane
tarafından talep edilebilir. -Malzeme dağılım listesinde önceden
öngörülemeyen veya idareden kaynaklanan nedenler vb. durumlarda İl Sağlık
Müdürlüğünce yapılan planlama ile malzemelerin teslim yerlerinde
değişiklikler/ düzenlemeler yapılabilecektir.
|
3- İhalenin
a) Yapılacağı yer
|
:
|
SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ YENİ
MAHALLE OKUL AK SOK. NO: 8 MERKEZ SİNOP
|
b) Tarihi ve saati
|
:
|
11.06.2019 – 14:00
|
4. İhaleye katılabilme şartları ve istenilen belgeler ile
yeterlik değerlendirmesinde uygulanacak kriterler:
4.1. İhaleye
katılma şartları ve istenilen belgeler:
4.1.1.3. İhale
konusu malın satış faaliyetinin yerine getirilebilmesi için ilgili mevzuat gereğince
alınması zorunlu izin, ruhsat veya faaliyet belgesi veya belgeler:
a) Tıbbi Cihaz Yönetmeliği , Vücuda
Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan (in
vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamındaki tüm
malzemelerin TİTUBB/ÜTS Sağlık Bakanlığı tarafından kayıt işleminin
tamamlanmış olması gerekmektedir. Tüm isteklilerin (tedarikçi ya da bayii) TİTUBB
/ÜTS sisteminde kayıtlı olması zorunludur. İstekliler yukarıda
bahsedilen kayıt işlemi tamamlanmış UBB/ÜTS numaralarına ait çıktılar veya bu
bilgileri içeren dokümanları (Ürünlere ve İsteklilere ait ) ihale dosyasında
sunacaktır.
1- Ürüne ait teknik şartnamede farklı boy, ölçü, kalınlık, tip, çap, ebat
vb… seçenekler belirtiliyorsa ve teknik şartnamede tanımlanan
özellikler farklı UBB/ÜTS kaydı gerektiriyorsa her seçeneğe ait UBB/ÜTS
Barkod numaralarının birim fiyat teklif cetveli ekinde liste
halinde verilmelidir.
2- Alımı yapılacak malzeme ile birlikte verilecek aplikatör, cihaz, sarf vb.
ürünlerin UBB/ÜTS kaydı verilmelidir.
3- Ürün set olarak isteniyorsa sete ait
UBB/ÜTS kaydı olmalıdır. Teknik şartnamede setin parçalarının da UBB/ÜTS
kaydı isteniyorsa, set ile birlikte belirtilen parçaların UBB/ÜTS kaydı
sunulmalıdır.
b) İstekliler, Tıbbi Cihaz Yönetmeliği,
Vücuda Yerleştirilebilir Aktif Tıbbi Cihaz Yönetmeliği, Vücut Dışında Kullanılan
(in vitro) Tıbbi Tanı Cihazları Yönetmeliği kapsamında ürün teklif eden
istekliler, Tıbbi Cihaz Satış, Reklam ve Tanıtım Yönetmeliği gereği
Satış Merkezi Yetki Belgesini ihale dosyasında sunmalıdırlar. İstekli firmalar
tarafından sunulan söz konusu belge ile vb. belgeler, idari şartnamenin
belgelerin sunuluş şekli başlıklı 7.7. maddesinde hükümleri taşıması
gerekmekte olup, İdaremiz dışında, belgeyi düzenleyen kurum da dahil olmak
üzere herhangi bir kurum tarafından aslı gibidir veya benzer anlama gelen şerh
düşülen suretleri kabul edilmeyecektir. Kalem bazında istenilen şartları
taşımayan belgeler değerlendirme dışı bırakılacaktır.
4.1.2. Teklif
vermeye yetkili olduğunu gösteren imza beyannamesi veya imza sirküleri;
4.1.2.1. Gerçek
kişi olması halinde, noter tasdikli imza beyannamesi,
4.1.2.2. Tüzel
kişi olması halinde, ilgisine göre tüzel kişiliğin ortakları, üyeleri veya
kurucuları ile tüzel kişiliğin yönetimindeki görevlileri belirten son durumu
gösterir Ticaret Sicil Gazetesi, bu bilgilerin tamamının bir Ticaret Sicil
Gazetesinde bulunmaması halinde, bu bilgilerin tümünü göstermek üzere ilgili
Ticaret Sicil Gazeteleri veya bu hususları gösteren belgeler ile tüzel kişiliğin
noter tasdikli imza sirküleri,
4.1.3. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen teklif mektubu.
4.1.4. Şekli
ve içeriği İdari Şartnamede belirlenen geçici teminat.
4.1.5 İhale
konusu alımın tamamı veya bir kısmı alt yüklenicilere yaptırılamaz.
4.2.
Ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması gereken
kriterler:
|
İdare
tarafından ekonomik ve mali yeterliğe ilişkin kriter belirtilmemiştir.
|
4.3.
Mesleki ve Teknik yeterliğe ilişkin belgeler ve bu belgelerin taşıması
gereken kriterler:
|
4.3.1.
Tedarik edilecek malların numuneleri, katalogları, fotoğrafları ile teknik
şartnameye cevapları ve açıklamaları içeren doküman:
|
1-Teknik şartnamede numune veya
katolog istenmişse veya “numune üzerinden değerlendirilecektir ” veya
“katalog üzerinde değerlendirlecektir” gibi benzeri ibare varsa
istenilen miktar kadar numune verilmesi zorunludur. İstenilen numune veya
katalog üzerinden değerlendirme yapılarak tekliflerin değerlendirme aşaması
sonlandırılacaktır.
2-İstekliler teklif ettikleri
ürünlerin numunelerini ihale saatinden önce satın alma servisine
hazırladıkları bir tutanak ile teslim edecek olup ,numune üzerinde kalem sıra
no, firma adı ve markası yazılı olacaktır. İhale kalem sırası ile numune sıra
numarası arasındaki uyumsuzluktan firma sorumludur.
3-Teknik değerlendirme sürecinde,
ürünler hakkında daha ayrıntılı bilgiye ihtiyaç duyulması halinde istekli bu
ürünlere ait istenilecek numune, katalog ve diğer belgeleri vermek
zorundadır.
4-İhale sonucunda uhdesinde kalmayan
kalemlerin numuneleri, itiraz süresinin bitmesini müteakip 7 gün
içerisinde alınmalıdır. Aksi halde doğacak sonuçlardan idaremiz sorumlu
olmayacaktır. İsteklilerin uhdesinde kalan kalemlerin numuneleri, ürün
teslimatlarında muayene komisyonunun değerlendirmesine esas olmak üzere
Atatürk Devlet Hastanesinde kalacaktır. En son yapılan teslimatlarla birlikte
istenirse firmalara numuneler iade edilecektir
|
5.Ekonomik
açıdan en avantajlı teklif sadece fiyat esasına göre belirlenecektir.
6. İhale
yerli ve yabancı tüm isteklilere açık olup yerli malı teklif eden istekliye
ihalenin tamamında % 15 (yüzde on beş)oranında
fiyat avantajı uygulanacaktır.
7. İhale
dokümanının görülmesi ve satın alınması:
7.1. İhale
dokümanı, idarenin adresinde görülebilir ve 125
TRY (Türk Lirası) karşılığı SİNOP
İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ YENİ MAHALLE OKUL AK SOK. NO: 8
MERKEZ SİNOP adresinden satın alınabilir.
İhale dokümanının posta yoluyla da satın alınması mümkündür.
Posta yoluyla ihale dokümanı almak isteyenler, posta masrafı dahil yurtiçi
için 150 TRY (Türk Lirası),
yurtdışı için 175 TRY (Türk Lirası) doküman
bedelini Sinop İl Sağlık Müdürlüğünün TR89 0001 2009
6940 0005 0000 41 IBAN nolu hesabına yatırmak zorundadır.
Posta yoluyla ihale dokümanı satın almak isteyenler, ihale doküman bedeline ilişkin
ödeme dekontu ve adına ihale dokümanı satın alınacak gerçek/tüzel kişiye ait TC
Kimlik/Vergi Kimlik numarası bilgisi ile ihale dokümanının gönderileceği
adresin de belirtildiği ihale dokümanı talep başvurularını yukarıda yer alan faks
numarasına veya yazılı olarak idareye ihale tarihinden en az beş gün önce
göndermek zorundadır. İhale dokümanı iki iş günü içinde bildirilen adrese posta
yoluyla gönderilecektir. İhale dokümanının posta yoluyla gönderilmesi halinde,
postanın ulaşmamasından veya geç ulaşmasından ya da dokümanın eksik olmasından
dolayı idaremiz hiçbir şekilde sorumlu tutulamaz. Dokümanın postaya verildiği
tarih, dokümanın satın alma tarihi olarak kabul edilecektir.
7.2. İhaleye
teklif verecek olanların ihale dokümanını satın almaları veya EKAP üzerinden
e-imza kullanarak indirmeleri zorunludur.
8. Teklifler,
ihale tarih ve saatine kadar SİNOP İL SAĞLIK MÜDÜRLÜĞÜ
MERKEZİ SATINALMA BİRİMİ adresine elden teslim
edilebileceği gibi, aynı adrese iadeli taahhütlü posta vasıtasıyla da
gönderilebilir.
9. İstekliler
tekliflerini, mal kalem-kalemleri için teklif birim fiyatlar üzerinden
vereceklerdir. İhale sonucu, üzerine ihale yapılan istekliyle her bir mal
kalemi miktarı ile bu mal kalemleri için teklif edilen birim fiyatların çarpımı
sonucu bulunan toplam bedel üzerinden birim fiyat sözleşme imzalanacaktır.
Bu ihalede, kısmı teklif verilebilir.
10. İstekliler
teklif ettikleri bedelin %3’ünden az olmamak üzere kendi belirleyecekleri
tutarda geçici teminat vereceklerdir.
11. Verilen
tekliflerin geçerlilik süresi, ihale tarihinden itibaren 90
(doksan) takvim günüdür.
12. Konsorsiyum
olarak ihaleye teklif verilemez.
13.Diğer hususlar:
İhale,
Kanunun 38 inci maddesinde öngörülen açıklama istenmeksizin ekonomik açıdan en
avantajlı teklif üzerinde bırakılacaktır.
Bu ihalede elektronik eksiltme yapılmayacaktır.
������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������������